Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9988
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФедорова, Анастасія Костянтинівна-
dc.date.accessioned2024-04-16T09:37:42Z-
dc.date.available2024-04-16T09:37:42Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationФедорова А. К. Використання елементів ізотерапії в інклюзивному класі : кваліфікаційна магістр. р-та, студентки ІІ курсу магістратури, 61 групи, спец. 013 «Початкова освіта» / наук. керівник: д. п. н., професор Ю. М. Носко / Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв, Кафедра дошкільної та початкової освіти. Чернігів, 2023. 85 с.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9988-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота присвячена вивченню ефективності використання елементів ізотерапії в інклюзивних класах, зокрема в роботі з дітьми з розладами аутистичного спектру (РАС). Основною метою дослідження є аналіз впливу ізотерапевтичних практик на психоемоційний стан та соціальну адаптацію дітей з РАС в умовах навчання в інклюзивному класі. У дослідженні використано арт-терапевтичний підхід, зокрема ізотерапію. Ізотерапія базується на використанні художніх технік та засобів виразності, які стимулюють творче та емоційне самовираження дитини. Методика арт-терапії спрямована на покращення самопочуття, розвиток комунікативних навичок та сприяння взаєморозумінню в інклюзивному середовищі. У рамках дослідження було розроблено та впроваджено заняття з ізотерапії з дітьми з РАС в інклюзивних класах.en_US
dc.publisherЧернігівen_US
dc.subjectізотерапіяen_US
dc.subjectарт-терапіяen_US
dc.subjectдіти з РАСen_US
dc.subjectінклюзивний класen_US
dc.subjectсоціальна адаптаціяen_US
dc.subjectвідеограмиen_US
dc.titleВикористання елементів ізотерапії в інклюзивному класіen_US
dc.typeBooken_US
Розташовується у зібраннях:спец.: 013 "Початкова освіта"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Федорова А.К. Використання елементів ізотерапії.pdf2.14 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.