Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9987
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТурчин, Сергій Олександрович-
dc.date.accessioned2024-04-16T09:35:24Z-
dc.date.available2024-04-16T09:35:24Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationТурчин С. О. Використання педагогіки партнерства в новій українській школі в умовах воєнного стану : кваліфікаційна магістр. р-та, студент І курсу, 21-М групи, спец. 013 «Початкова освіта» / наук. керівник: к. п. н., доцент О. Ф. Кисла / Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв, Кафедра дошкільної та початкової освіти. Чернігів, 2023. 103 с.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9987-
dc.description.abstractМагістерську роботу присвячено теоретичному обґрунтуванню та експериментальній перевірці особливостей використання педагогіки партнерства в умовах воєнного стану. У теоретичному розділі роботи розкрито сутність педагогіки партнерства та її головні риси, розглянуто історію її становлення, проаналізовано стан дослідженості проблеми організації партнерської взаємодії у школі у сучасній науковій літературі. В емпіричній частині роботи схарактеризовано форми налагодження партнерських взаємин учителя з батьками, проаналізовано результати емпіричного дослідження стану організації партнерської взаємодії школи та сім'ї у Новій українській школі, розроблено методичні рекомендації щодо партнерської взаємодії школи та сім'ї в умовах воєнного стану.en_US
dc.publisherЧернігівen_US
dc.subjectпедагогіка партнерстваen_US
dc.subjectвоєнний станen_US
dc.subjectвзаємодія школи та сім'їen_US
dc.subjectформи налагодження партнерських взаємин учителя з батькамиen_US
dc.titleВикористання педагогіки партнерства в новій українській школі в умовах воєнного стануen_US
dc.typeBooken_US
Розташовується у зібраннях:спец.: 013 "Початкова освіта"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Турчин С.О. Використання педагогіки.pdf1.24 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.