Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/998
Назва: Витоки становлення педологічної науки (кінець ХІХ – початок ХХ ст.)
Автори: Янченко, Тамара Василівна
Ключові слова: дитина
педологія
фізіологія
педагогіка
антропологія
рефлексологія
Дата публікації: 2014
Видавництво: Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. 2014. Випуск. 122. Серія : Педагогічні науки. С. 324–329.
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлюються наукові положення, що поширилися у Російській імперії у кінці ХІХ – на початку ХХ ст., стосувалися всебічного розвитку дитини та її комплексного дослідження і були підґрунтям становлення педології. Джерелами розвитку педології стали досягнення фізіології та педагогіки.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/998
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.