Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/997
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯнченко, Тамара Василівна-
dc.date.accessioned2020-03-23T21:13:36Z-
dc.date.available2020-03-23T21:13:36Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/997-
dc.description.abstractАвторкою статті розглянуті основні положення педології – науки про комплексне дослідження дитини і використання результатів такого дослідження у процесі її навчання, виховання і розвитку. У статті зазначено, що педологія виникла у кінці ХІХ ст. і мала практичне спрямування. Її стратегічною метою було реформування освітньої галузі на засадах гуманізму та педоцентризмуen_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherВісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. Серія : Педагогічні науки. 2014. Випуск 115. С. 280–284.en_US
dc.subjectпедоцентризмen_US
dc.subjectпедологіяen_US
dc.subjectдитинаen_US
dc.subjectшколаen_US
dc.subjectреформуванняen_US
dc.titleПроблема реформування школи у педології кінця ХІХ – початку ХХ ст.en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.