Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/997
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Янченко, Тамара Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-03-23T21:13:36Z | - |
dc.date.available | 2020-03-23T21:13:36Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/997 | - |
dc.description.abstract | Авторкою статті розглянуті основні положення педології – науки про комплексне дослідження дитини і використання результатів такого дослідження у процесі її навчання, виховання і розвитку. У статті зазначено, що педологія виникла у кінці ХІХ ст. і мала практичне спрямування. Її стратегічною метою було реформування освітньої галузі на засадах гуманізму та педоцентризму | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. Серія : Педагогічні науки. 2014. Випуск 115. С. 280–284. | en_US |
dc.subject | педоцентризм | en_US |
dc.subject | педологія | en_US |
dc.subject | дитина | en_US |
dc.subject | школа | en_US |
dc.subject | реформування | en_US |
dc.title | Проблема реформування школи у педології кінця ХІХ – початку ХХ ст. | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Проблема реформування школи у педології кінця ХІХ – початку ХХ ст..pdf | 642.29 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.