Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9974
Назва: Аналіз гендерного виміру розвитку вищої педагогічної освіти України та можливі стратегії для підтримки рівності
Автори: Бахмат, Наталія Валеріївна
Танасійчук, Юлія Миколаївна
Ципляк, Наталія Олегівна
Ключові слова: підтримка рівності
ґендер
педагогічна компетентність
ґендерна культура
сучасні підходи
Дата публікації: 2024
Видавництво: Педагогічна Академія: наукові записки
Бібліографічний опис: Бахмат Н.В., Танасійчук Ю.М., Ципляк Н.О. Аналіз гендерного виміру розвитку вищої педагогічної освіти України та можливі стратегії для підтримки рівності // Педагогічна Академія: наукові записки. 2024. № 2.
Короткий огляд (реферат): У дослідженні розглянуто становлення ґендерної теорії в українській вищій педагогічній освіті та специфіка цього досвіду. Актуальність підтверджується тим, що національна система освіти потребує суттєвого оновлення у цій сфері і водночас має потужний науково‐педагогічний потенціал, готує фахівців, які можуть сприяти впровадженню принципів ґендерної культури в усі сфери суспільного життя, зокрема, педагогічну. Вказується на відсутність системного поширення ідеології ґендерної рівності та ґендерного підходу. Метою статті є теоретичне зʼясування специфіки становлення ґендерної теорії в українській педагогічній вищій освіті. У основних результатах проаналізовано чинники освітнього менеджменту, які сприяють формуванню ґендерно чутливого управлінського апарату, а також розглянуто негативні наслідки застарілого формалізованого підходу управління, які порушують права ґендерної рівності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9974
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Аналіз гендерного виміру.pdf275.85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.