Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9971
Назва: Інформальна освіта: підходи до визначення поняття
Автори: Михайленко, Оксана Володимирівна
Ключові слова: інформальна освіта
неперервна освіта
самоосвіта
спонтанне навчання
Дата публікації: 2023
Видавництво: Суми. Збірник статей
Бібліографічний опис: Михайленко О. Інформальна освіта: підходи до визначення поняття // Наукова діяльність як шлях формування професійних компетентностей майбутнього фахівця (НПК-2023) : матеріали Міжнародної наук.-практ. конф., (м. Суми, 7-8 грудня 2023 р.). Україна. Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2023. С. 135-138.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються проблема визначення поняття «інформальна освіта»; виокремлені теоретичні підходи до визначення даного виду неперервної освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9971
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Михайленко. Інформальна освіта.pdf333.74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.