Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/997
Назва: Проблема реформування школи у педології кінця ХІХ – початку ХХ ст.
Автори: Янченко, Тамара Василівна
Ключові слова: педоцентризм
педологія
дитина
школа
реформування
Дата публікації: 2014
Видавництво: Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. Серія : Педагогічні науки. 2014. Випуск 115. С. 280–284.
Короткий огляд (реферат): Авторкою статті розглянуті основні положення педології – науки про комплексне дослідження дитини і використання результатів такого дослідження у процесі її навчання, виховання і розвитку. У статті зазначено, що педологія виникла у кінці ХІХ ст. і мала практичне спрямування. Її стратегічною метою було реформування освітньої галузі на засадах гуманізму та педоцентризму
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/997
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.