Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/997
Назва: | Проблема реформування школи у педології кінця ХІХ – початку ХХ ст. |
Автори: | Янченко, Тамара Василівна |
Ключові слова: | педоцентризм педологія дитина школа реформування |
Дата публікації: | 2014 |
Видавництво: | Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. Серія : Педагогічні науки. 2014. Випуск 115. С. 280–284. |
Короткий огляд (реферат): | Авторкою статті розглянуті основні положення педології – науки про комплексне дослідження дитини і використання результатів такого дослідження у процесі її навчання, виховання і розвитку. У статті зазначено, що педологія виникла у кінці ХІХ ст. і мала практичне спрямування. Її стратегічною метою було реформування освітньої галузі на засадах гуманізму та педоцентризму |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/997 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Проблема реформування школи у педології кінця ХІХ – початку ХХ ст..pdf | 642.29 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.