Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/996
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯнченко, Тамара Василівна-
dc.date.accessioned2020-03-23T21:11:22Z-
dc.date.available2020-03-23T21:11:22Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/996-
dc.description.abstractУ статті висвітлені умови наукового розвитку педології в Україні у 20-ті роки ХХ ст.; доведено, що суспільні умови окресленого періоду були сприятливими для розвитку теорії та практики педології.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherНаукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені М. Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. 2014. Випуск 42. Ч. 1. С. 294–298.en_US
dc.subjectкультураen_US
dc.subjectпедологіяen_US
dc.subjectрадянська педологіяen_US
dc.subjectрефлексологіяen_US
dc.subjectдитинаen_US
dc.subjectрозвитокen_US
dc.subjectнаукаen_US
dc.titleСоціально-політичні та культурно-наукові умови розвитку педології в Україні (20-ті роки ХХ ст.)en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.