Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9955
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКулик, Ірина Олександрівна-
dc.date.accessioned2024-04-05T08:32:01Z-
dc.date.available2024-04-05T08:32:01Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationКулик І.О. Сутність музейної педагогіки як інноваційного ресурсу у контексті євроінтеграційних процесів. «Восьмі Фльорівські читання» : матеріали науково-практичної конференції. Чернігів : НУЧК імені Т.Г. Шевченка, 2023. С. 93 – 97.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9955-
dc.description.abstractСучасна освітня парадигма вибудовується у контексті євроінтеграційних процесів. Для практичної реалізації стратегічного курсу України на європейську інтеграцію необхідно оновити форми і методи освітнього процесу відповідно до вимог часу та нових освітніх стандартів. Для реалізації цього завдання, на нашу думку, необхідно забезпечити створення в закладах вищої освіти комфортних умов для розвитку професійних якостей особистості, ціннісних орієнтацій та вмінь, необхідних для життєдіяльності в сучасному європейському співтоваристві. Незважаючи на те, що в педагогіці вищої школи накопичений значний досвід з підготовки майбутнього вчителя історії до професійної діяльності, аспект підготовки його засобами музейної педагогіки залишається маловивченим. Зазначене обумовлює мету та завдання даної статті.en_US
dc.publisher«Восьмі Фльорівські читання» : матеріали науково-практичної конференціїen_US
dc.subjectмузейна педагогікаen_US
dc.subjectосвітній процесen_US
dc.subjectінноваційні технології навчанняen_US
dc.subjectпедагогічна взаємодіяen_US
dc.subjectмузейний простірen_US
dc.titleСутність музейної педагогіки як інноваційного ресурсу у контексті євроінтеграційних процесівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.