Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9955
Назва: Сутність музейної педагогіки як інноваційного ресурсу у контексті євроінтеграційних процесів
Автори: Кулик, Ірина Олександрівна
Ключові слова: музейна педагогіка
освітній процес
інноваційні технології навчання
педагогічна взаємодія
музейний простір
Дата публікації: 2023
Видавництво: «Восьмі Фльорівські читання» : матеріали науково-практичної конференції
Бібліографічний опис: Кулик І.О. Сутність музейної педагогіки як інноваційного ресурсу у контексті євроінтеграційних процесів. «Восьмі Фльорівські читання» : матеріали науково-практичної конференції. Чернігів : НУЧК імені Т.Г. Шевченка, 2023. С. 93 – 97.
Короткий огляд (реферат): Сучасна освітня парадигма вибудовується у контексті євроінтеграційних процесів. Для практичної реалізації стратегічного курсу України на європейську інтеграцію необхідно оновити форми і методи освітнього процесу відповідно до вимог часу та нових освітніх стандартів. Для реалізації цього завдання, на нашу думку, необхідно забезпечити створення в закладах вищої освіти комфортних умов для розвитку професійних якостей особистості, ціннісних орієнтацій та вмінь, необхідних для життєдіяльності в сучасному європейському співтоваристві. Незважаючи на те, що в педагогіці вищої школи накопичений значний досвід з підготовки майбутнього вчителя історії до професійної діяльності, аспект підготовки його засобами музейної педагогіки залишається маловивченим. Зазначене обумовлює мету та завдання даної статті.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9955
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.