Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/994
Назва: | Ідеї цілісного дослідження дитини в українській педології 20-х – початку 30-х рр. ХХ ст. |
Інші назви: | Yanchenko Tatiana. The Ideas of Entire Child Study in Ukrainian Pedology of 1920-th – Beginning of 1930-th |
Автори: | Янченко, Тамара Василівна |
Ключові слова: | психічний і фізичний розвиток педологія дитина педологічні дослідження педологічні дослідження дитячий колектив |
Дата публікації: | 2015 |
Видавництво: | Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. 2015. № 1. Серія : Педагогічні науки. С. 31–36. |
Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізовано напрями наукових досліджень у галузі педології – науки про дитину, що розвивалася в Україні у 20-х – на початку 30-х рр. ХХ ст. Вони стосувалися особливостей розвитку дітей, їх придатності до певної професії, функціонування дитячих колективів, організації навчально-виховного процесу. Педологічні дослідження означеного періоду здійснювали за допомогою природного експерименту, тестування та інших методів вивчення особистості й поведінки дитини. Їх стратегічною метою було виховання «нової людини» – члена соціалістичного суспільства. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/994 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ідеї цілісного дослідження дитини в українській педології 20-х – початку 30-х рр. ХХ ст.pdf | 154.78 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.