Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/994
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯнченко, Тамара Василівна-
dc.date.accessioned2020-03-23T20:59:23Z-
dc.date.available2020-03-23T20:59:23Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/994-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано напрями наукових досліджень у галузі педології – науки про дитину, що розвивалася в Україні у 20-х – на початку 30-х рр. ХХ ст. Вони стосувалися особливостей розвитку дітей, їх придатності до певної професії, функціонування дитячих колективів, організації навчально-виховного процесу. Педологічні дослідження означеного періоду здійснювали за допомогою природного експерименту, тестування та інших методів вивчення особистості й поведінки дитини. Їх стратегічною метою було виховання «нової людини» – члена соціалістичного суспільства.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherНауковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. 2015. № 1. Серія : Педагогічні науки. С. 31–36.en_US
dc.subjectпсихічний і фізичний розвитокen_US
dc.subjectпедологіяen_US
dc.subjectдитинаen_US
dc.subjectпедологічні дослідженняen_US
dc.subjectпедологічні дослідженняen_US
dc.subjectдитячий колективen_US
dc.titleІдеї цілісного дослідження дитини в українській педології 20-х – початку 30-х рр. ХХ ст.en_US
dc.title.alternativeYanchenko Tatiana. The Ideas of Entire Child Study in Ukrainian Pedology of 1920-th – Beginning of 1930-then_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.