Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/994
Назва: Ідеї цілісного дослідження дитини в українській педології 20-х – початку 30-х рр. ХХ ст.
Інші назви: Yanchenko Tatiana. The Ideas of Entire Child Study in Ukrainian Pedology of 1920-th – Beginning of 1930-th
Автори: Янченко, Тамара Василівна
Ключові слова: психічний і фізичний розвиток
педологія
дитина
педологічні дослідження
педологічні дослідження
дитячий колектив
Дата публікації: 2015
Видавництво: Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. 2015. № 1. Серія : Педагогічні науки. С. 31–36.
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано напрями наукових досліджень у галузі педології – науки про дитину, що розвивалася в Україні у 20-х – на початку 30-х рр. ХХ ст. Вони стосувалися особливостей розвитку дітей, їх придатності до певної професії, функціонування дитячих колективів, організації навчально-виховного процесу. Педологічні дослідження означеного періоду здійснювали за допомогою природного експерименту, тестування та інших методів вивчення особистості й поведінки дитини. Їх стратегічною метою було виховання «нової людини» – члена соціалістичного суспільства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/994
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.