Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/992
Назва: | Формування компетентності індивідуального здоров’язбереження майбутніх учителів в умовах реалізації концепції сталого розвитку в освіті |
Автори: | Жара, Ганна Іванівна |
Ключові слова: | майбутні учителі компетентність індивідуального здоров’язбереження сталий розвиток педагогіка |
Дата публікації: | 2016 |
Бібліографічний опис: | Жара Г. І. Формування компетентності індивідуального здоров’язбереження майбутніх учителів в умовах реалізації концепції сталого розвитку в освіті. Дискурс здоров’я в освіті: філософія, педагогіка, антропологія, психологія: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, присвяченої 120 річниці з дня народження Миколи Олександровича Бернштейна (16–17 вересня 2016 р.): в 3 т. / Міністерство освіти і науки України, Національна академія педагогічних наук України, Комунальний вищий навчальний заклад «Вінницька академія неперервної освіти», Міжнародна академія екології і здоров’я, м. Вільнюс, Латвія, Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького; за заг. ред. М. Б. Євтуха та В. М. Федорця. Вінниця : ТОВ "Планер", 2016. Т. 3. С. 159–160. |
Короткий огляд (реферат): | У світлі концепції сталого розвитку висвітлені етапи формування та зміст компетентності індивідуального здоров’язбереження у майбутніх учителів в процесі їх професійної підготовки. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/992 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Формування компетентності індивідуального здоров’язбереження майбутніх учителів в умовах реалізації концепції сталого розвитку в освіті.pdf | 480.82 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.