Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9903
Назва: Педагогічні умови взаємодії дітей з розладом аутистичного спектру у закладі дошкільної освіти з дітьми нормотипового розвитку
Автори: Павленко, Євгенія Володимирівна
Ключові слова: дошкільна освіта
діти з розладом аутистичного спектру
заклад дошкільної освіти
діти із особливими освітніми потребами
Дата публікації: 2023
Видавництво: Чернігів
Бібліографічний опис: Павленко Є. В. Педагогічні умови взаємодії дітей з розладом аутистичного спектру у закладі дошкільної освіти з дітьми нормотипового розвитку : кваліфікаційна магістр. р-та, студентки ІI курсу магістратури, 63 групи, спец. 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник: к. п. н., доцент Ю. М. Смолянко / Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв, Кафедра дошкільної та початкової освіти. Чернігів, 2023. 107 с.
Короткий огляд (реферат): Вважаємо за необхідне детально розглянути проблему аутизму в дітей дошкільного віку, необхідність надання їм освітніх послуг в умовах упровадження інклюзії, передбачених міжнародним та українським законодавством, а також проаналізувати проблему взаємодії дітей з РАС з дітьми нормотипового розвитку у закладах дошкільної освіти. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити педагогічні умови ефективності взаємодії дітей з розладом аутистичного спектру у закладі дошкільної освіти з дітьми нормотипового розвитку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9903
Розташовується у зібраннях:спец.: 012 "Дошкільна освіта"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Павленко Є.В. Педагогічні умови взаємодії.pdf1.13 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.