Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9900
Назва: Педагогічні умови розвитку словникового запасу дітей молодшого дошкільного віку в процесі фізичного виховання
Автори: Журавель, Таміла Сергіївна
Ключові слова: словниковий запас
молодший дошкільний вік
фізичне виховання
лексика
заклад дошкільної освіти
Дата публікації: 2023
Видавництво: Чернігів
Бібліографічний опис: Журавель Т. С. Педагогічні умови розвитку словникового запасу дітей молодшого дошкільного віку в процесі фізичного виховання : кваліфікаційна магістр. р-та, студентки ІI курсу, 63 групи, спец. 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник: к. п. н., доцент В. М. Кошель / Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв, Кафедра дошкільної та початкової освіти. Чернігів, 2023. 123 с.
Короткий огляд (реферат): Актуальність даного дослідження випливає зі значущих змін, що відбуваються в українському суспільстві через військову агресію росії. Ці зміни стали приводом для активізації процесу українізації, який виявляється у різних сферах життєдіяльності людей на території України. Усвідомлення державою важливості проблеми формування мовленнєвої компетенції дошкільників і збереження їхнього здоров’я відображено в новій редакції Базового компонента дошкільної освіти України. Цей документ виділяє значуще місце для освітнього напряму «Особистість дитини». Мета дослідження полягає в науковому обґрунтуванні та експериментальній перевірці педагогічних умов розвитку словникового запасу дітей 3-4 років в процесі фізичного виховання в закладі дошкільної освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9900
Розташовується у зібраннях:спец.: 012 "Дошкільна освіта"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Журавель Т.С. Педагогічні умови розвитку.pdf2.11 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.