Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9887
Назва: Шляхи удосконалення педагогічної майстерності викладача мистецької школи класу сольного співу
Автори: Огер, Тетяна Анатоліївна
Ключові слова: педагогічна майстерність
мистецька школа
сольний спів
музичне мистецтво
викладач-вокаліст
Дата публікації: 2023
Видавництво: Чернігів
Бібліографічний опис: Огер Т. А. Шляхи удосконалення педагогічної майстерності викладача мистецької школи класу сольного співу : кваліфікаційна магістр. р-та магістранти ІІ курсу, 65 групи, спец.: 025 Музичне мистецтво; галузь знань: 02 Культура і мистецтво; кваліфікація: магістр музичного мистецтва / наук. керівник: канд. мистецтвознавства, доцент М. А. Кондратенко; Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв, Кафедра мистецьких дисциплін. Чернігів, 2023. 90 с.
Короткий огляд (реферат): Сучасні зміни в соціально-економічній та культурній сферах життя висувають якісно нові вимоги до викладача вокалу. Будучи осередком культури та центром повноцінного професійного музичного навчання, мистецька школа формує творчу особистість на початковому етапі, закладаючи фундамент для майбутнього розвитку дитини. Саме тому педагогічна майстерність викладача вокалу як виразника професійного рівня потребує постійного розвитку. Важливим завданням вищих навчальних закладів музично-педагогічного напряму є підготовка професійних і компетентних викладачів мистецьких шкіл. Навички, які отримує молодий фахівець під час свого навчання потребують оновлення з огляду на динамічний процес розвитку музичної освіти, зокрема вокальної.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9887
Розташовується у зібраннях:спец.: 025 Музичне мистецтво

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Огер Т.А. Шляхи удосконалення педагогічної майстерності.pdf1.34 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.