Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9884
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВорона, Лариса Анатоліївна-
dc.date.accessioned2024-04-01T08:50:50Z-
dc.date.available2024-04-01T08:50:50Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationВорона Л. А. Формування пізнавального інтересу учнів мистецьких шкіл засобами інтерактивних технологій у процесі вивчення музично-теоретичних дисциплін : кваліфікаційна магістр. р-та студентки, спец.: 025 Музичне мистецтво; галузь знань 02 Культура і мистецтво; кваліфікація: магістр музичного мистецтва / наук. керівник: д. п. н., професор Т. В. Дорошенко; Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв, Кафедра мистецьких дисциплін. Чернігів, 2023. 97 с.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9884-
dc.description.abstractСьогодні українське суспільство потребує ініціативних, творчих особистостей, котрі мають високий рівень пізнавальної активності, інтересу до нових знань, практичних умінь, здатності навчатися протягом життя. Сучасні викладачі мистецьких шкіл мають важливу професійну місію у формуванні мистецьких компетентностей учнів, розвитку системного мислення і позитивного ставлення до пізнавальної діяльності, а також у врахуванні індивідуальних особливостей особистісного розвитку кожного учня. Враховуючи вікові особливості учнів, значної уваги в цьому процесі потребує запровадження інтерактивних технологій у процесі вивчення музично-теоретичних дисциплін. Саме інтерактивні технології відіграють важливу роль у процесі навчання, оскільки стимулюють пізнавальну активність учнів та уможливлюють її розвиток на всіх рівнях та сприяють формуванню в учнів стійкого пізнавального інтересу до музики.en_US
dc.publisherЧернігівen_US
dc.subjectпізнавальний інтересen_US
dc.subjectмистецькі закладиen_US
dc.subjectінтерактивні технологіїen_US
dc.subjectмузично-теоретичні дисципліниen_US
dc.subjectмузичне мистецтвоen_US
dc.titleФормування пізнавального інтересу учнів мистецьких шкіл засобами інтерактивних технологій у процесі вивчення музично-теоретичних дисциплінen_US
dc.typeBooken_US
Розташовується у зібраннях:спец.: 025 Музичне мистецтво

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ворона Л.А. Формування пізнавального інтересу.pdf1.37 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.