Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9880
Назва: | Аналіз методик і прийомів вивчення та популяризації культурної спадщини для розвитку творчих навичок |
Автори: | Рубан, Інна Володимирівна Грицун, Юлія Миколаївна Онищук, Ірина Анатоліївна |
Ключові слова: | культура культурна спадщина особистість творчість творчі здібності виховання освіта методи методики |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Актуальні питання у сучасній науці : зб. наук. ст. |
Бібліографічний опис: | Рубан І., Грицун Ю., Онищук І. Аналіз методик і прийомів вивчення та популяризації культурної спадщини для розвитку творчих навичок. Актуальні питання у сучасній науці : зб. наук. ст. Вип. 2 (20). Київ. 2024. С. 794-803 |
Короткий огляд (реферат): | Стаття зосереджується на значущості культурної спадщини і мистецтва у формуванні творчої особистості. Культурна спадщина розглядається як ключовий момент в розвитку творчих здібностей, особливо у контексті освітнього процесу. Висвітлено міждисциплінарний аналіз культурної спадщини, акцентуючи на її нових вимірах та важливості у формуванні творчої особистості. Досліджується роль культури як форми культурної пам’яті, що забезпечує зв’язок між минулим і майбутнім, дозволяючи зберегти ідентичність. Аналізуються різноманітні методики і підходи до вивчення та популяризації культурної спадщини з акцентом на їх ефективність у розвитку творчих здібностей. Здійснено спробу дослідження ролі мистецтва у формуванні особистості, а також впливу мистецтва на розвиток критичного мислення та творчих навичок. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9880 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Аналіз методик і прийомів вивчення.pdf | 288.15 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.