Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9875
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНікітіна, Аліна Олексіївна-
dc.date.accessioned2024-03-21T12:28:37Z-
dc.date.available2024-03-21T12:28:37Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationНікітіна А. О. Умови ефективності використання наочності в початковій школі : кваліфікаційна магістр. р-та, студентки V курсу, 61 групи, спец. 013 «Початкова освіта» / наук. керівник: к. п. н., доцент О. Ф. Кисла / Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв, Кафедра дошкільної та початкової освіти. Чернігів, 2023. 73 с.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9875-
dc.description.abstractНа сьогоднішній день якість навчання у закладі освіти є дуже актуальним питанням, адже від неї залежить не тільки успіх учнів у майбутньому, але й загальний рівень розвитку нашої країни. Недостатня якість навчання може призвести до низького рівня освіти, недостатньо кваліфікованої також робочої сили, а також можливостей обмеження для нашої держави у світовому економічному просторі. Тому підвищення якості навчання в закладах освіти є одним із основних завдань для суспільства в цілому. Наочність – це один із дидактичних принципів навчання, що відображає різноманіття конкретних явищ та предметів навколишньої дійсності. Реалізація цього принципу у початковій школі є головним засобом у формуванні компетенцій дітей молодшого шкільного віку.en_US
dc.publisherЧернігівen_US
dc.subjectнаочністьen_US
dc.subjectпочаткова школаen_US
dc.subjectефективністьen_US
dc.subjectпідвищення якості навчання в закладах освітиen_US
dc.titleУмови ефективності використання наочності в початковій школіen_US
dc.typeBooken_US
Розташовується у зібраннях:спец.: 013 "Початкова освіта"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Нікітіна А.О..pdf1.61 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.