Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9871
Назва: | Організація проєктного навчання в новій українській школі |
Автори: | Шостка, Тетяна Миколаївна |
Ключові слова: | метод проєктів проєктна діяльність проєктні технології Нова українська школа учні початкових класів |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | Чернігів |
Бібліографічний опис: | Шостка Т. М. Організація проєктного навчання в новій українській школі : кваліфікаційна магістр. р-та, студентки ІI курсу, 61 групи, спец. 013 «Початкова освіта» / наук. керівник: к. п. н., доцент І. С. Турчина / Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв, Кафедра дошкільної та початкової освіти. Чернігів, 2023. 102 с. |
Короткий огляд (реферат): | Магістерська робота присвячена теоретичному аналізу проблеми впровадження проєктного навчання в освітній процес Нової української школи та його практичному застосуванню. Досліджено стан організації проєктного навчання в початкових класах. На основі емпіричних досліджень визначили рівні сформованості пізнавального інтересу засобами проєктної діяльності. У ході експерименту довели ефективність застосування проєктної діяльності в освітньому процесі молодших школярів, розробили рекомендації щодо покращення організації проєктного навчання в українських школах. Результати роботи мають практичну цінність, допомагаючи вдосконалити методику навчання в початковій школі та забезпечити якісну освіту для молодших школярів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9871 |
Розташовується у зібраннях: | спец.: 013 "Початкова освіта" |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Шостка Т.М..pdf | 1.97 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.