Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9871
Назва: Організація проєктного навчання в новій українській школі
Автори: Шостка, Тетяна Миколаївна
Ключові слова: метод проєктів
проєктна діяльність
проєктні технології
Нова українська школа
учні початкових класів
Дата публікації: 2023
Видавництво: Чернігів
Бібліографічний опис: Шостка Т. М. Організація проєктного навчання в новій українській школі : кваліфікаційна магістр. р-та, студентки ІI курсу, 61 групи, спец. 013 «Початкова освіта» / наук. керівник: к. п. н., доцент І. С. Турчина / Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв, Кафедра дошкільної та початкової освіти. Чернігів, 2023. 102 с.
Короткий огляд (реферат): Магістерська робота присвячена теоретичному аналізу проблеми впровадження проєктного навчання в освітній процес Нової української школи та його практичному застосуванню. Досліджено стан організації проєктного навчання в початкових класах. На основі емпіричних досліджень визначили рівні сформованості пізнавального інтересу засобами проєктної діяльності. У ході експерименту довели ефективність застосування проєктної діяльності в освітньому процесі молодших школярів, розробили рекомендації щодо покращення організації проєктного навчання в українських школах. Результати роботи мають практичну цінність, допомагаючи вдосконалити методику навчання в початковій школі та забезпечити якісну освіту для молодших школярів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9871
Розташовується у зібраннях:спец.: 013 "Початкова освіта"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шостка Т.М..pdf1.97 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.