Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9870
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Щербина, Наталія Валеріївна | - |
dc.date.accessioned | 2024-03-21T12:16:25Z | - |
dc.date.available | 2024-03-21T12:16:25Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Щербина Н. В. Формування в молодших школярів уміння оцінювати ризики та приймати рішення засобом настільної гри : кваліфікаційна магістр. р-та, студентки ІI курсу магістратури, 61 групи, спец. 013 «Початкова освіта» / наук. керівник: к. п. н., доцент Н. В. Притулик / Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв, Кафедра дошкільної та початкової освіти. Чернігів, 2023. 66 с. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9870 | - |
dc.description.abstract | У кваліфікаційній роботі досліджено освітній потенціал настільної дидактичної гри як засобу формування в молодших школярів уміння оцінювати ризики та приймати рішення. Проаналізовано психолого-педагогічну літературу з проблеми застосування настільних ігор. Досліджено стан використання настільних ігор вчителями початкових класів. Експериментально перевірено уміння дітей оцінювати ризики та приймати рішення засобом настільної гри. | en_US |
dc.publisher | Чернігів | en_US |
dc.subject | дидактична гра | en_US |
dc.subject | настільні ігри | en_US |
dc.subject | молодші школярі | en_US |
dc.subject | освітній потенціал | en_US |
dc.subject | початкова школа | en_US |
dc.title | Формування в молодших школярів уміння оцінювати ризики та приймати рішення засобом настільної гри | en_US |
dc.type | Book | en_US |
Розташовується у зібраннях: | спец.: 013 "Початкова освіта" |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Щербина Н.В..pdf | 1.35 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.