Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9870
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЩербина, Наталія Валеріївна-
dc.date.accessioned2024-03-21T12:16:25Z-
dc.date.available2024-03-21T12:16:25Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationЩербина Н. В. Формування в молодших школярів уміння оцінювати ризики та приймати рішення засобом настільної гри : кваліфікаційна магістр. р-та, студентки ІI курсу магістратури, 61 групи, спец. 013 «Початкова освіта» / наук. керівник: к. п. н., доцент Н. В. Притулик / Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв, Кафедра дошкільної та початкової освіти. Чернігів, 2023. 66 с.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9870-
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі досліджено освітній потенціал настільної дидактичної гри як засобу формування в молодших школярів уміння оцінювати ризики та приймати рішення. Проаналізовано психолого-педагогічну літературу з проблеми застосування настільних ігор. Досліджено стан використання настільних ігор вчителями початкових класів. Експериментально перевірено уміння дітей оцінювати ризики та приймати рішення засобом настільної гри.en_US
dc.publisherЧернігівen_US
dc.subjectдидактична граen_US
dc.subjectнастільні ігриen_US
dc.subjectмолодші школяріen_US
dc.subjectосвітній потенціалen_US
dc.subjectпочаткова школаen_US
dc.titleФормування в молодших школярів уміння оцінювати ризики та приймати рішення засобом настільної гриen_US
dc.typeBooken_US
Розташовується у зібраннях:спец.: 013 "Початкова освіта"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Щербина Н.В..pdf1.35 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.