Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9869
Назва: Педагогічні умови формування емоційного інтелекту молодших школярів
Автори: Конопацька, Марія Сергіївна
Ключові слова: емоційний інтелект
молодший шкільний вік
педагогічні умови
методи
засоби
прийоми
Дата публікації: 2024
Видавництво: Чернігів
Бібліографічний опис: Конопацька М.С. Педагогічні умови формування емоційного інтелекту молодших школярів : кваліфікаційна магістр. р-та, студентки ІI курсу, 21-М групи, спец. 013 «Початкова освіта» / наук. керівник: к. п. н., доцент Н. В. Притулик / Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв, Кафедра дошкільної та початкової освіти. Чернігів, 2024. 107 с.
Короткий огляд (реферат): У дослідженні кваліфікаційної роботи теоретично обґрунтовано визначення та особливості розвитку емоційного інтелекту у контексті молодшого шкільного віку. Встановлено, що цей період є сенситивним для формування емоційного інтелекту. Проаналізовано та визначено завдання, пов'язані з розвитком навичок конструктивного управління емоціями в рамках освітнього процесу, Концепції Нової української школи та Типових освітніх програм. Також проведено аналіз навчально-методичного забезпечення, що стосується проблеми формування емоційного інтелекту учнів початкової школи, розглянуто форми, методи, прийоми та засоби навчання навичкам управління емоціями. На основі вивченої методичної літератури розроблено та експериментально перевірено педагогічні умови формування емоційного інтелекту у дітей молодшого шкільного віку, які доцільно впроваджувати як на уроках, так і в позакласній діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9869
Розташовується у зібраннях:спец.: 013 "Початкова освіта"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Конопацька М.С..pdf2.46 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.