Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9868
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМаєш, Єлизавета Романівна-
dc.date.accessioned2024-03-21T12:08:37Z-
dc.date.available2024-03-21T12:08:37Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationМаєш Є. Р. Формування математичної компетентності учнів початкової школи у процесі практичної діяльності : кваліфікаційна магістр. р-та, студентки ІI курсу, 61 групи, спец. 013 «Початкова освіта» / наук. керівник: к. п. н., доцент Т. П. Запорожченко / Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв, Кафедра дошкільної та початкової освіти. Чернігів, 2023. 74 с.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9868-
dc.description.abstractМагістерську роботу присвячено теоретичному обґрунтуванню та експериментальній перевірці формування математичної компетеності учнів початкової школи у процесі практичної діяльності. У теоретичному розділі роботи проаналізовано літературу про суть та складові математичної компетентності учнів початкової школи; розкриті шляхи ефективного навчання математики учнів початкової школи; проаналізовано сутність практичної діяльності учнів у процесі формування математичної компетентності; розкриті можливості організації практичної діяльності на уроках математики в НУШ. В емпіричній частині роботи проаналізовано результати експериментального дослідження стану використання практичної діяльності на уроках математики в НУШ.en_US
dc.publisherЧернігівen_US
dc.subjectматематичні компетентностіen_US
dc.subjectпрактична діяльністьen_US
dc.titleФормування математичної компетентності учнів початкової школи у процесі практичної діяльностіen_US
dc.typeBooken_US
Розташовується у зібраннях:спец.: 013 "Початкова освіта"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Маєш Є.Р..pdf1.41 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.