Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9863
Назва: Особливості проведення PR-акцій в Україні в період повномасштабної війни
Автори: Ладонько, Людмила Степанівна
Кульбако А.
Ключові слова: PR-акції
національна культура
імідж країни
комунікації
громадськість
Дата публікації: 2023
Видавництво: Матеріали VIІ мiжнародної науково-практичної конференції: Психолого-педагогiчнi, правовi та соцiально-культурнi проблеми сучасного суспiльства
Бібліографічний опис: Ладонько Л., Кульбако А. Особливості проведення PR-акцій в Україні в період повномасштабної війни. Матеріали VIІ мiжнародної науково-практичної конференції: Психолого-педагогiчнi, правовi та соцiально-культурнi проблеми сучасного суспiльства (16-17 листопада 2023 р.), Кременчуцький національного університету імені Михайла Остроградського. Кременчук. 2023.
Короткий огляд (реферат): Актуальність обраної теми полягає в тому, щоб продемонструвати необхідність проведення PR-акцій в Україні у період повномасштабної війни, довести важливість їх ролі у формуванні громадської думки про війну та підтримку бойового духу українців.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9863
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.