Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9860
Назва: Формування математичної компетентності учнів початкової школи засобами дидактичної гри
Автори: Смоляр, Владислава Олександрівна
Ключові слова: математична компетентність
дидактична гра
ігрова діяльність
початкова школа
Дата публікації: 2023
Видавництво: Чернігів
Бібліографічний опис: Смоляр В. О. Формування математичної компетентності учнів початкової школи засобами дидактичної гри : кваліфікаційна магістр. р-та, студентки ІI курсу, 21-М групи, спец. 013 «Початкова освіта» / наук. керівник: к. п. н., доцент Т. П. Запорожченко / Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв, Кафедра дошкільної та початкової освіти. Чернігів, 2023. 86 с.
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота на тему: "Формування математичної компетентності учнів початкової школи засобами дидактичної гри" присвячена дослідженню та експериментальній перевірці ефективності використання дидактичної гри у процесі формування математичної компетентності учнів початкової школи. У роботі вирішено важливе науково-педагогічне завдання щодо подальшого розвитку теоретичних основ, методичних і практичних пропозицій та рекомендацій з підвищення рівня сформованості математичної компетентності учнів початкової школи та ефективного проведення уроків математики з використанням дидактичних ігрових технологій. У роботі досліджено сутність та структуру математичної компетентності учнів початкової школи. Визначено шляхи формування математичної компетентності молодших школярів. Розкрито поняття дидактичної гри як засобу формування математичної компетентності учнів початкової школи. Розглянуто педагогічні умови використання дидактичних ігор на уроках математики в початковій школі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9860
Розташовується у зібраннях:спец.: 013 "Початкова освіта"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Смоляр В.О..pdf1.12 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.