Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9859
Назва: Використання елементів освітньої методики LEGO на уроках математики в НУШ
Автори: Нежива, Катерина Володимирівна
Ключові слова: освітня методика LEGO
уроки математики
початкова школа
математична компетентність
творчість
критичне мислення
комунікативні навички
Дата публікації: 2023
Видавництво: Чернігів
Бібліографічний опис: Нежива К.В. Використання елементів освітньої методики LEGO на уроках математики в НУШ : кваліфікаційна магістр. р-та, студентки ІI курсу, 21-М групи, спец. 013 «Початкова освіта» / наук. керівник: к. п. н., доцент Т. П. Запорожченко / Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв, Кафедра дошкільної та початкової освіти. Чернігів, 2023. 85 с.
Короткий огляд (реферат): У магістерській роботі на тему «Використання елементів освітньої методики LEGO на уроках математики в НУШ» розглядається проблема організації навчання математики в початковій школі в умовах Нової української школи. У роботі аналізуються сутність та складові математичної компетентності учнів початкової школи, а також шляхи ефективного навчання математики. Особлива увага приділяється можливості використання елементів освітньої методики LEGO на уроках математики в НУШ. Методика LEGO передбачає використання конструктора LEGO для створення моделей, що відображають об'єкти реального світу. Такий підхід сприяє розвитку у дітей творчості, критичного мислення, комунікативних навичок, а також формуванню математичної компетентності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9859
Розташовується у зібраннях:спец.: 013 "Початкова освіта"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Нежива К.В..pdf963.07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.