Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9859
Назва: | Використання елементів освітньої методики LEGO на уроках математики в НУШ |
Автори: | Нежива, Катерина Володимирівна |
Ключові слова: | освітня методика LEGO уроки математики початкова школа математична компетентність творчість критичне мислення комунікативні навички |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | Чернігів |
Бібліографічний опис: | Нежива К.В. Використання елементів освітньої методики LEGO на уроках математики в НУШ : кваліфікаційна магістр. р-та, студентки ІI курсу, 21-М групи, спец. 013 «Початкова освіта» / наук. керівник: к. п. н., доцент Т. П. Запорожченко / Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв, Кафедра дошкільної та початкової освіти. Чернігів, 2023. 85 с. |
Короткий огляд (реферат): | У магістерській роботі на тему «Використання елементів освітньої методики LEGO на уроках математики в НУШ» розглядається проблема організації навчання математики в початковій школі в умовах Нової української школи. У роботі аналізуються сутність та складові математичної компетентності учнів початкової школи, а також шляхи ефективного навчання математики. Особлива увага приділяється можливості використання елементів освітньої методики LEGO на уроках математики в НУШ. Методика LEGO передбачає використання конструктора LEGO для створення моделей, що відображають об'єкти реального світу. Такий підхід сприяє розвитку у дітей творчості, критичного мислення, комунікативних навичок, а також формуванню математичної компетентності. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9859 |
Розташовується у зібраннях: | спец.: 013 "Початкова освіта" |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Нежива К.В..pdf | 963.07 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.