Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9855
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дещенко, Наталія Віталіївна | - |
dc.date.accessioned | 2024-03-19T13:24:26Z | - |
dc.date.available | 2024-03-19T13:24:26Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Дещенко Н. В. Роль самостійної роботи у процесі формування математичної компетентності учнів початкової школи : кваліфікаційна магістр. р-та, студентки ІI курсу, 21-М групи, спец. 013 «Початкова освіта» / наук. керівник: к. п. н., доцент Т. П. Запорожченко / Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв, Кафедра дошкільної та початкової освіти. Чернігів, 2023. 88 с. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9855 | - |
dc.description.abstract | У магістерській роботі на тему «Роль самостійної роботи у процесі формування математичної компетентності учнів початкової школи» звертається увага на роль самостійної роботи в процесі навчальної діяльності молодших школярів, зокрема у процесі формування математичної компетентності, досліджені педагогічні ідеї видатних освітян щодо даного виду роботи. Розкрито поняття самостійної роботи, її особливостей. Обґрунтовано принципи організації самостійної роботи учнів початкових класів у процесі формування математичної компетентності. В результаті аналізу поглядів дидактів на суть самостійної роботи учнів доведено, що самостійна робота відіграє велику роль у формуванні і розвитку навчальних умінь, вихованні волі, пізнавального інтересу. В ній виявляється індивідуальність кожного учня, формується їхній інтелект і характер. Усе це сприяє засвоєнню глибоких і міцних знань. У результаті дослідження доведено, що зацікавленість учнів навчальним матеріалом на уроках математики визначається змістом і формою впровадження його в освітній процес. Тільки комплексний підхід до використання самостійних робіт на уроках математики у початковій школі сприяє підвищенню ефективності процесу формування математичної компетентності молодших школярів. На основі дослідження сформовано методичні рекомендації щодо використання самостійної роботи у процесі формування математичної компетентності учнів початкової школи. | en_US |
dc.publisher | Чернігів | en_US |
dc.subject | самостійна робота | en_US |
dc.subject | принципи організації самостійної роботи | en_US |
dc.subject | види організації самостійної роботи | en_US |
dc.subject | математична компетентність | en_US |
dc.title | Роль самостійної роботи у процесі формування математичної компетентності учнів початкової школи | en_US |
dc.type | Book | en_US |
Розташовується у зібраннях: | спец.: 013 "Початкова освіта" |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Дещенко Н.В..pdf | 1.5 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.