Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9855
Назва: Роль самостійної роботи у процесі формування математичної компетентності учнів початкової школи
Автори: Дещенко, Наталія Віталіївна
Ключові слова: самостійна робота
принципи організації самостійної роботи
види організації самостійної роботи
математична компетентність
Дата публікації: 2023
Видавництво: Чернігів
Бібліографічний опис: Дещенко Н. В. Роль самостійної роботи у процесі формування математичної компетентності учнів початкової школи : кваліфікаційна магістр. р-та, студентки ІI курсу, 21-М групи, спец. 013 «Початкова освіта» / наук. керівник: к. п. н., доцент Т. П. Запорожченко / Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв, Кафедра дошкільної та початкової освіти. Чернігів, 2023. 88 с.
Короткий огляд (реферат): У магістерській роботі на тему «Роль самостійної роботи у процесі формування математичної компетентності учнів початкової школи» звертається увага на роль самостійної роботи в процесі навчальної діяльності молодших школярів, зокрема у процесі формування математичної компетентності, досліджені педагогічні ідеї видатних освітян щодо даного виду роботи. Розкрито поняття самостійної роботи, її особливостей. Обґрунтовано принципи організації самостійної роботи учнів початкових класів у процесі формування математичної компетентності. В результаті аналізу поглядів дидактів на суть самостійної роботи учнів доведено, що самостійна робота відіграє велику роль у формуванні і розвитку навчальних умінь, вихованні волі, пізнавального інтересу. В ній виявляється індивідуальність кожного учня, формується їхній інтелект і характер. Усе це сприяє засвоєнню глибоких і міцних знань. У результаті дослідження доведено, що зацікавленість учнів навчальним матеріалом на уроках математики визначається змістом і формою впровадження його в освітній процес. Тільки комплексний підхід до використання самостійних робіт на уроках математики у початковій школі сприяє підвищенню ефективності процесу формування математичної компетентності молодших школярів. На основі дослідження сформовано методичні рекомендації щодо використання самостійної роботи у процесі формування математичної компетентності учнів початкової школи.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9855
Розташовується у зібраннях:спец.: 013 "Початкова освіта"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дещенко Н.В..pdf1.5 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.