Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9847
Назва: Педагогічні умови розвитку творчості дітей старшого дошкільного віку у руховій діяльності
Автори: Заворотна, Лілія Костянтинівна
Ключові слова: старший дошкільний вік
рухова діяльність
творчість
здоров’я
Дата публікації: 2023
Видавництво: Чернігів
Бібліографічний опис: Заворотна Л. К. Педагогічні умови розвитку творчості дітей старшого дошкільного віку у руховій діяльності : кваліфікаційна магістр. р-та на здобуття другого (магістерського) рівня вищої освіти, студентки ІI курсу, 22-М групи, спец. 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник: к. п. н., доцент А. П. Кошель / Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв, Кафедра дошкільної та початкової освіти. Чернігів, 2023. 96 с.
Короткий огляд (реферат): В сучасних умовах різкі зміни в українському суспільстві, спричинені військовою агресією росії та епідемією COVID-19, надають особливого значення питанню збереження фізичного, психічного та духовного здоров’я особистості. Ефективним механізмом для збереження та відновлення частково втраченого здоров’я є виявлення творчості. Формування творчої особистості, виявлення та розвиток її здібностей, створення системи навчання, що служить основою для вирішення проблем розвитку креативності, стає важливим аспектом соціалізації в умовах сучасності. Всебічний і гармонійний розвиток дітей дошкільного віку безпосередньо залежить від фізичного розвитку. Рухи впливають не тільки на формування опорно-рухового апарату, але й активізують роботу кори головного мозку, що впливає на центральну нервову систему (далі ЦНС) дитини та її почуття.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9847
Розташовується у зібраннях:спец.: 012 "Дошкільна освіта"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Заворотна Л.К..pdf2.77 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.