Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9846
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДжола, Ольга Анатоліїна-
dc.date.accessioned2024-03-13T13:05:46Z-
dc.date.available2024-03-13T13:05:46Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationДжола О.А. Педагогічні умови формування комунікативної компетенції дітей в закладі дошкільної освіти : кваліфікаційна магістр. р-та на здобуття другого (магістерського) рівня вищої освіти, студентки VІ курсу, 63 групи, спец. 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник: к. п. н., доцент А. П. Кошель / Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв, Кафедра дошкільної та початкової освіти. Чернігів, 2023. 59 с.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9846-
dc.description.abstractКомунікативна компетентність є однією з найважливіших, оскільки успішна комунікація з іншими людьми є важливою складовою життєвого досвіду кожної людини. Дошкільна освіта є ключовим етапом у формуванні особистості дитини, тому важливо, щоб у цей період були створені оптимальні умови для розвитку її комунікативної компетентності. Також, у зв'язку зі зростаючою кількістю дітей, які виховуються в умовах глобалізації, багатокультурності та багатомовності, актуальним стає вивчення педагогічних умов, які сприяють формуванню комунікативної компетентності дітей в закладах дошкільної освіти.en_US
dc.publisherЧернігівen_US
dc.subjectкомунікативна компетентністьen_US
dc.subjectзаклад дошкільної освітиen_US
dc.subjectкомунікаціяen_US
dc.titleПедагогічні умови формування комунікативної компетенції дітей в закладі дошкільної освітиen_US
dc.typeBooken_US
Розташовується у зібраннях:спец.: 012 "Дошкільна освіта"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Джола О.А..pdf1.19 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.