Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9836
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМаксименко, Катерина Вікторівна-
dc.date.accessioned2024-03-11T10:02:59Z-
dc.date.available2024-03-11T10:02:59Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationМаксименко К.В. Особливості рекламування культурного продукту в інформаційному просторі : кваліфікаційна магістр. р-та, магістрантки 67 групи, спец. 028 «Менеджмент соціокультурної діяльності» / наук. керівник: к.п.н. В. В. Богданович / Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв, Кафедра мистецьких дисциплін. Чернігів, 2023. 87 с.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9836-
dc.description.abstractУпродовж останніх десятиліть рекламна діяльність в нашій країні почала грати провідну роль у розвитку соціуму й ринкового середовища. У контексті вказаного рекламний ринок став досить стрімко розвиватися, використовуючи іноземний досвід, а суб’єкти рекламного ринку - втілювати новітні ідеї й використовувати інноваційні стратегічні підходи. Метою дослідження є вивчення та теоретичне узагальнення відомостей щодо особливостей рекламування культурного продукту в інформаційному просторі.en_US
dc.publisherЧернігівen_US
dc.subjectрекламна діяльністьen_US
dc.subjectінформаційний простірen_US
dc.subjectринкове середовищеen_US
dc.subjectсоціокультурна діяльністьen_US
dc.titleОсобливості рекламування культурного продукту в інформаційному просторіen_US
dc.typeBooken_US
Розташовується у зібраннях:спец.: 028 Менеджмент соціокультурної діяльності

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Максименко К.В..pdf3.64 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.