Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9834
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНечваль, Анастасія Вячеславівна-
dc.date.accessioned2024-03-11T09:52:30Z-
dc.date.available2024-03-11T09:52:30Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationНечваль А.В. Використання музично-оздоровчих технологій на уроках музичного мистецтва : кваліфікаційна магістр. р-та студентки, спец.: 014 Середня освіта (Музичне мистецтво) / наук. керівник: д. п. н., професор Т. В. Скорик; Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв, Кафедра мистецьких дисциплін. Чернігів, 2023. 127 с.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9834-
dc.description.abstractПрактика використання музично-оздоровчих технологій на уроках музичного мистецтва має особливу актуальність в умовах сучасного життя особистості. Переживаючи наслідки військового вторгнення, соціальні та природні катаклізми, учням вкрай важливо зміцнювати фізичне, психічне та духовне здоров’я. Останнім часом спостерігається різке погіршення стану здоров’я та фізичної підготовленості підростаючого покоління, особливо це стосується учнів молодшого шкільного віку, адже цей вік – важливий період розвитку та становлення особистості учня. Карантин, сидячий спосіб життя, зменшення часу прогулянок на свіжому повітрі, а також моральні потрясіння війни не дають дітям розвиватись потрібним чином. Музично-оздоровчі технології є ефективним інструментом для комплексного підходу зміцнення здоров'я дітей, оскільки вони охоплюють різні аспекти фізичного, психічного та емоційного благополуччя. І такі проблеми як стрес та погіршення психічного здоров'я, малоактивний спосіб життя, відсутність когнітивного розвитку, можуть зникнути, завдяки використанню музично-оздоровчих технологій на уроках музичного мистецтва.en_US
dc.publisherЧернігівen_US
dc.subjectмузично-оздоровчі технологіїen_US
dc.subjectмузичне мистецтвоen_US
dc.subjectмузикотерапіяen_US
dc.titleВикористання музично-оздоровчих технологій на уроках музичного мистецтваen_US
dc.typeBooken_US
Розташовується у зібраннях:спец.: 014 Середня освіта (Музичне мистецтво)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Нечваль А.В..pdf1.26 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.