Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9827
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Вдовенко, Ігор Станіславович | - |
dc.contributor.author | Вдовенко, Олена Іванівна | - |
dc.contributor.author | Вдовенко, Станіслав | - |
dc.date.accessioned | 2024-03-06T13:20:52Z | - |
dc.date.available | 2024-03-06T13:20:52Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Вдовенко І., Вдовенко О., Вдовенко С. Особливості формування інформаційно-цифрової компетентності педагога професійного навчання // Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 24 (180) / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2023. С. 140-146. (Серія: Педагогічні науки) | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9827 | - |
dc.description.abstract | Метою роботи є визначення та теоретичне обґрунтування інформаційно-цифрової компетентності педагога професійного навчання в процесі фахової підготовки. Методологія. Для вирішення поставленої мети були використані такі методи дослідження: теоретичні (вивчення й аналіз психолого-педагогічних, офіційних і нормативних документів; порівняння й узагальнення поглядів учених на проблему) й емпіричні (спостереження за освітнім процесом студентів). Наукова новизна. У статті уточнено суть поняття «інформаційно-цифрова компетентність». Наголошено на тому, що формування інформаційно-цифрової компетентності педагогів професійного навчання забезпечує необхідними уміннями і навичками професійної діяльності в цифровому освітньому середовищі. Також зазначено, що інформаційно-цифрова компетентність – це вміння педагогом професійного навчання впевнено, ефективно, безпечно вибирати і застосовувати інформаційно-цифрові технології при вирішенні дидактичних завдань. Наголошено, що рівень сформованості цифрових компетентностей педагога професійного навчання – це показник, що описує готовність педагога до активного застосування цифрових технологій в освітньому процесі. | en_US |
dc.publisher | Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Педагогічні науки; | - |
dc.subject | педагог професійного навчання | en_US |
dc.subject | інформаційно-цифрова компетентність | en_US |
dc.subject | цифровізація | en_US |
dc.title | Особливості формування інформаційно-цифрової компетентності педагога професійного навчання | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Особливості формування інформаційно-цифрової компетентності.pdf | 533.55 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.