Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9826
Назва: | Інноваційні технології в професійній підготовці фахівців біології та здоров’я людини у контексті концепції «Нової Української Школи» |
Автори: | Мехед, Ольга Борисівна |
Ключові слова: | НУШ інноваційні технології заклади вищої освіти |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Ресурсно-орієнтоване навчання в «3D»: доступність, діалог, динаміка : збірник тез доповідей ІV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції |
Бібліографічний опис: | Мехед О. Б. Інноваційні технології в професійній підготовці фахівців біології та здоров’я людини у контексті концепції «Нової Української Школи». Ресурсно-орієнтоване навчання в «3D»: доступність, діалог, динаміка : збірник тез доповідей ІV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Полтава, 22–23 лютого 2024 року). – Полтава : ФКУЕП ПДАУ, 2024. С. 626-628. |
Короткий огляд (реферат): | Досліджено особливості впровадження інноваційних технологій в професійну підготовку фахівців біології та здоров’я людини в рамках Концепції НУШ, що має кілька ключових особливостей, до яких відносяться, зокрема інтеграція сучасних методів навчання - здійснення активної інтеграції інтерактивних та практичних методів навчання дозволяє студентам активно взаємодіяти з матеріалом, сприяє формуванню практичних навичок та розвитку критичного мислення; використання інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ), що розширює можливості отримання інформації, сприяє взаємодії студентів та педагогів через онлайн-платформи, а також підвищує доступність навчального матеріалу. При цьому акцент робиться на практичному навчанні - враховується значення практичних занять та вирішення реальних завдань в галузі біології та здоров’я. Застосування інновацій дозволяє підвищити практичну спрямованість навчання, що є важливим для формування навичок, необхідних у професійній діяльності. Концепція "Нової української школи" покликана сприяти розвитку творчого потенціалу студентів. Впровадження інновацій стимулює творчість, самостійність та ініціативу у вивченні предмету. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9826 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Інноваційні технології в професійній підготовці фахівців біології та здоров’я людини у контексті концепції «Нової Української Школи».pdf | 261.35 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.