Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9815
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКушнарьова (Піскун), Наталія Миколаївна-
dc.contributor.authorПовечера, Ірина Віталіївна-
dc.contributor.authorРибаков, Юрій-
dc.date.accessioned2024-03-04T09:30:18Z-
dc.date.available2024-03-04T09:30:18Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationКушнарьова Н., Повечера І., Рибаков Ю. Формування пізнавальної самостійності майбутніх учителів технологій у процесі вивчення інформатики в умовах дистанційного навчання // Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 24 (180) / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2023. С. 88-92. (Серія: Педагогічні науки)en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9815-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовуються умови та рівні сформованості пізнавальної самостійності майбутніх учителів технологій на заняттях з інформатики в процесі дистанційного навчання. Автори пропонують для визначення пізнавальної самостійності майбутніх учителів технологій застосувати комплекс оригінальних діагностичних методик, які сприятимуть виявленню рівня сформованості у майбутнього вчителя технологій зазначених умінь. Визначено такі умови сформованості пізнавальної самостійності: формування в студентів на заняттях з інформатики мотивації, саморефлексії а також вмінь ставити мету самостійної діяльності; використання різних типів завдань, вирішення яких сприятиме розвитку пізнавальної самостійності та критичного мислення; використання в навчальному процесі активних та інтерактивних методів, що сприяють розвитку пізнавальної самостійності. Розроблено критерії та охарактеризовано рівні сформованості пізнавальної самостійності майбутніх учителів технологій у процесі вивчення інформатики в умовах дистанційного навчання.en_US
dc.publisherВісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченкаen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectсамостійна пізнавальна діяльністьen_US
dc.subjectпізнавальна самостійністьen_US
dc.subjectформування пізнавальної самостійностіen_US
dc.subjectінформатикаen_US
dc.subjectдистанційне навчанняen_US
dc.titleФормування пізнавальної самостійності майбутніх учителів технологій у процесі вивчення інформатики в умовах дистанційного навчанняen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Формування пізнавальної самостійності.pdf517.45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.