Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9813
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Белан, Тетяна Григорівна | - |
dc.contributor.author | Ющенко, Владислав | - |
dc.contributor.author | Овдієнко, Вадим | - |
dc.date.accessioned | 2024-03-04T09:10:10Z | - |
dc.date.available | 2024-03-04T09:10:10Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Белан Т., Ющенко В., Овдієнко В. Особливості професійної підготовки майбутніх викладачів ЗПТО в умовах змішаного навчання // Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 24 (180) / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка ; голов. ред. М. О. Носко. Чернігів : НУЧК, 2023. С. 74-78. (Серія: Педагогічні науки) | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9813 | - |
dc.description.abstract | Мета роботи. Дослідити особливості ефективної організації змішаного навчання майбутніх викладачів закладів професійно-технічної освіти та розкрити його суть. Методологія. Для вирішення поставленої мети були використані такі методи дослідження: теоретичні (вивчення й аналіз психолого-педагогічних, філософських джерел, офіційних і нормативних документів; порівняння й узагальнення поглядів учених на проблему) й емпіричні (спостереження за освітнім процесом студентів). Наукова новизна. У статті уточнено суть поняття «змішане навчання» шляхом аналізу психолого-педагогічної літератури. Зазначені основні аспекти та умови ефективної організації змішаного навчання майбутніх педагогів. Наголошено на тому, що змішане навчання поєднує в собі форми традиційного й дистанційного навчання і сприяє збагаченню освітнього процесу у закладі вищої освіти. Застосування змішаного навчання в умовах сьогодення особливо актуальне і важливе, оскільки забезпечує неперервність і систематичність освітнього процесу та підготовлює майбутніх викладачів закладів професійно-технічної освіти до викладання в сучасному цифровому світі, де інформаційно-комунікаційні технології стають все більш важливими в організації освітнього процесу. | en_US |
dc.publisher | Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Педагогічні науки; | - |
dc.subject | змішане навчання | en_US |
dc.subject | інформаційно-комунікаційні технології | en_US |
dc.subject | освітній процес | en_US |
dc.subject | викладач | en_US |
dc.subject | педагог | en_US |
dc.title | Особливості професійної підготовки майбутніх викладачів ЗПТО в умовах змішаного навчання | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Особливості професійної підготовки майбутніх викладачів ЗПТО.pdf | 719.2 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.