Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9785
Назва: | Методи організації партнерських стосунків з батьками в інклюзивному класі Нової української школи |
Автори: | Качмар, Іванна Мирославівна |
Ключові слова: | партнерські стосунки інклюзивний клас освітній процес методичні рекомендації співпраця батьків і вчителів стан інклюзивної освіти |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | Чернігів |
Бібліографічний опис: | Качмар І.М. Методи організації партнерських стосунків з батьками в інклюзивному класі Нової української школи : кваліфікаційна магістр. р-та, студентки ІI курсу магістратури, 61 групи, спец. 013 «Початкова освіта» / наук. керівник: к. п. н., доцент І. С. Турчина / Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв, Кафедра дошкільної та початкової освіти. Чернігів, 2023. 114 с. |
Короткий огляд (реферат): | Магістерська робота присвячена теоретичному і практичному обґрунтуванню методів організації партнерських стосунків з батьками в інклюзивному класі та дослідженню стану інклюзивної освіти в навчальному закладі Нової української школи. У роботі ми розкрили особливості формування партнерських стосунків між батьками та педагогічними працівниками в інклюзивному класі, розробили методичні рекомендації для покращення їхньої співпраці під час освітнього процесу, проаналізували результати дослідження стану інклюзивної освіти в інклюзивних класах. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9785 |
Розташовується у зібраннях: | спец.: 013 "Початкова освіта" |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Качмар І.М..pdf | 2.6 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.