Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9785
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКачмар, Іванна Мирославівна-
dc.date.accessioned2024-02-15T07:52:42Z-
dc.date.available2024-02-15T07:52:42Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationКачмар І.М. Методи організації партнерських стосунків з батьками в інклюзивному класі Нової української школи : кваліфікаційна магістр. р-та, студентки ІI курсу магістратури, 61 групи, спец. 013 «Початкова освіта» / наук. керівник: к. п. н., доцент І. С. Турчина / Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв, Кафедра дошкільної та початкової освіти. Чернігів, 2023. 114 с.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9785-
dc.description.abstractМагістерська робота присвячена теоретичному і практичному обґрунтуванню методів організації партнерських стосунків з батьками в інклюзивному класі та дослідженню стану інклюзивної освіти в навчальному закладі Нової української школи. У роботі ми розкрили особливості формування партнерських стосунків між батьками та педагогічними працівниками в інклюзивному класі, розробили методичні рекомендації для покращення їхньої співпраці під час освітнього процесу, проаналізували результати дослідження стану інклюзивної освіти в інклюзивних класах.en_US
dc.publisherЧернігівen_US
dc.subjectпартнерські стосункиen_US
dc.subjectінклюзивний класen_US
dc.subjectосвітній процесen_US
dc.subjectметодичні рекомендаціїen_US
dc.subjectспівпраця батьків і вчителівen_US
dc.subjectстан інклюзивної освітиen_US
dc.titleМетоди організації партнерських стосунків з батьками в інклюзивному класі Нової української школиen_US
dc.typeBooken_US
Розташовується у зібраннях:спец.: 013 "Початкова освіта"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Качмар І.М..pdf2.6 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.