Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9785
Назва: Методи організації партнерських стосунків з батьками в інклюзивному класі Нової української школи
Автори: Качмар, Іванна Мирославівна
Ключові слова: партнерські стосунки
інклюзивний клас
освітній процес
методичні рекомендації
співпраця батьків і вчителів
стан інклюзивної освіти
Дата публікації: 2023
Видавництво: Чернігів
Бібліографічний опис: Качмар І.М. Методи організації партнерських стосунків з батьками в інклюзивному класі Нової української школи : кваліфікаційна магістр. р-та, студентки ІI курсу магістратури, 61 групи, спец. 013 «Початкова освіта» / наук. керівник: к. п. н., доцент І. С. Турчина / Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв, Кафедра дошкільної та початкової освіти. Чернігів, 2023. 114 с.
Короткий огляд (реферат): Магістерська робота присвячена теоретичному і практичному обґрунтуванню методів організації партнерських стосунків з батьками в інклюзивному класі та дослідженню стану інклюзивної освіти в навчальному закладі Нової української школи. У роботі ми розкрили особливості формування партнерських стосунків між батьками та педагогічними працівниками в інклюзивному класі, розробили методичні рекомендації для покращення їхньої співпраці під час освітнього процесу, проаналізували результати дослідження стану інклюзивної освіти в інклюзивних класах.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9785
Розташовується у зібраннях:спец.: 013 "Початкова освіта"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Качмар І.М..pdf2.6 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.