Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9784
Назва: Шляхи організації інклюзивного освітнього середовища в Новій українській школи
Автори: Гурин, Наталія Петрівна
Ключові слова: інклюзивна освіта
інклюзивне освітнє середовище
адаптація навчального процесу
партнерство з батьками
шляхи усунення бар'єрів для навчання в освітньому середовищі
гнучкість навчальних практик
Дата публікації: 2023
Видавництво: Чернігів
Бібліографічний опис: Гурин Н. П. Шляхи організації інклюзивного освітнього середовища в Новій українській школи : кваліфікаційна : магістр. р-та, студентки ІI курсу, 61 групи, спец. 013 «Початкова освіта» / наук. керівник: к. п. н., доцент І. С. Турчина / Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв, Кафедра дошкільної та початкової освіти. Чернігів, 2023. 96 с.
Короткий огляд (реферат): Магістерську роботу присвячено теоретичному обґрунтуванню та експериментальній перевірці інклюзивного освітнього середовища в НУШ. У теоретичному розділі роботи проаналізовано літературу з проблеми шляхів організації інклюзивного освітнього середовища; розкрито практичні аспекти створення інклюзивного середовища, таким як адаптація навчальних програм, впровадження індивідуальних навчальних підходів та психолого-педагогічної підтримки учнів з різними потребами. В емпіричній частині роботи проаналізовано результати емпіричного дослідження стану інклюзивного освітнього середовища в навчальному закладі; розроблено рекомендації для вчителів та адміністрації закладу; виявлено проблеми та виклики, що виникають під час реалізації інклюзивних практик.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9784
Розташовується у зібраннях:спец.: 013 "Початкова освіта"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гурин Н.П..pdf1.27 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.