Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9783
Назва: Цеглинки LEGO як ефективний засіб навчання молодших школярів в інклюзивному класі
Автори: Горошко, Марія Миколаївна
Ключові слова: LEGO-конструювання
ігрові технології
цеглинки LEGO
інклюзивна освіта
STEM-освіта
молодші школярі
Дата публікації: 2023
Видавництво: Чернігів
Бібліографічний опис: Горошко М. М. Цеглинки LEGO як ефективний засіб навчання молодших школярів в інклюзивному класі: кваліфікаційна : магістр. р-та, студентки ІI курсу, 61 групи, спец. 013 «Початкова освіта» / наук. керівник: к. п. н., доцент І. С. Турчина / Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв, Кафедра дошкільної та початкової освіти. Чернігів, 2023. 94 с.
Короткий огляд (реферат): Магістерську роботу присвячено теоретичному обґрунтуванню та експериментальній перевірці використання цеглинок LEGO у початковій школі як ефективного засобу навчання молодших школярів в інклюзивному класі. У теоретичному розділі роботи проаналізовано літературу та сучасні тенденції використання LEGO-конструювання як форми організації навчання молодших школярів в інклюзивному класі; розкрито особливості ігрового середовища LEGO та досвід використання цеглинок LEGO. В емпіричній частині роботи проаналізовано результати експериментального дослідження стану використання LEGO-конструювання як ефективного засобу навчання молодших школярів в інклюзивному класі; охарактеризовано систему вправ з цеглинками LEGO; розроблено програму та рекомендації для вчителів щодо застосування цеглинок LEGO-конструювання на уроках у початкових класах.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9783
Розташовується у зібраннях:спец.: 013 "Початкова освіта"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Горошко М.М..pdf2.12 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.