Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9777
Назва: Стресостійкість і резильєнтність педагогічних працівників закладів середньої освіти у дні війни
Автори: Гірченко, Олена Леонідівна
Притулик, Наталія Валеріївна
Ключові слова: стресостійкість
резильєнтність
емоційне вигорання вчителів
вплив війни на психоемоційний стан
Дата публікації: 2024
Видавництво: Наука, освіта, технології та суспільство в XXI столітті: наукові ідеї та механізми реалізації: збірник тез доповідей міжнародної науково-практичної конференції
Бібліографічний опис: Гірченко О. Л., Притулик Н. В. Стресостійкість і резильєнтність педагогічних працівників закладів середньої освіти у дні війни. Наука, освіта, технології та суспільство в XXI столітті: наукові ідеї та механізми реалізації: збірник тез доповідей міжнародної науково-практичної конференції (Полтава, 30 січня 2024 р.): у 2 ч. Полтава: ЦФЕНД, 2024. Ч. 2. С.9.-10.
Короткий огляд (реферат): У тезах наводяться дані дослідження стресостійкості та резильєнтності вчителів, що було проведене наприкінці першого навчального року (2022-2023) в умовах російсько-української війни на Чернігівщині. Було виявлено, які саме особистісні характеристики дають учителям можливість швидко відновлюватися.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9777
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.