Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9769
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кміть, Олена Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2024-02-05T07:48:57Z | - |
dc.date.available | 2024-02-05T07:48:57Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Кміть О.В. Класифікація іншомовних аудитивних умінь студентів немовних спеціальностей закладу вищої освіти. Вісник науки та освіти (Серія «Філологія», Серія «Педагогіка», Серія «Соціологія», Серія «Культура і мистецтво», Серія «Історія та археологія»)»: науковий журнал. Київ: Видавнича група «Наукові перспективи». № 1(19) 2024. С. 911-922. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9769 | - |
dc.description.abstract | Статтю присвячено актуальній проблемі класифікації аудитивних умінь студентів немовних спеціальностей закладу вищої освіти. На основі аналізу смислової структури тексту виділено ряд аудитивних умінь: а) уміння визначати тему аудіотексту; б) уміння визначати головну думку аудіотексту, виражену експліцитно; в) уміння виділяти підтеми та субпідтеми аудіотексту; г) уміння робити висновки на основі змісту аудіотексту, розуміючи імпліцитну інформацію; д) уміння прогнозувати на смисловому рівні, розуміючи імпліцитну інформацію аудіотексту; е) уміння оцінювати зміст аудіотексту, розуміючи імпліцитну інформацію. З метою класифікації аудитивних умінь їх об’єднано у дві групи: вміння, пов’язані з осмисленням експліцитної інформації мовленнєвого повідомлення (перша група), та вміння, пов’язані з переосмисленням експліцитної та імпліцитної інформації (друга група). В основу класифікації аудитивних умінь покладено рівневий підхід до природи розуміння на слух англомовного мовленнєвого повідомлення. Глобальний, детальний, критичний рівні розуміння характеризуються глибиною проникнення думки аудитора до смислового змісту тексту, що сприймається. | en_US |
dc.publisher | Вісник науки та освіти | en_US |
dc.subject | аудіотекст | en_US |
dc.subject | смислова структура аудіотексту | en_US |
dc.subject | аудитивні вміння | en_US |
dc.subject | рівневий підхід до природи розуміння аудіотексту | en_US |
dc.subject | глобальний рівень розуміння | en_US |
dc.subject | детальний рівень розуміння | en_US |
dc.subject | критичний рівень розуміння | en_US |
dc.subject | студенти немовних спеціальностей | en_US |
dc.title | Класифікація іншомовних аудитивних умінь студентів немовних спеціальностей закладу вищої освіти | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Класифікація іншомовних аудитивних умінь.pdf | 523.13 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.