Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9769
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКміть, Олена Володимирівна-
dc.date.accessioned2024-02-05T07:48:57Z-
dc.date.available2024-02-05T07:48:57Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКміть О.В. Класифікація іншомовних аудитивних умінь студентів немовних спеціальностей закладу вищої освіти. Вісник науки та освіти (Серія «Філологія», Серія «Педагогіка», Серія «Соціологія», Серія «Культура і мистецтво», Серія «Історія та археологія»)»: науковий журнал. Київ: Видавнича група «Наукові перспективи». № 1(19) 2024. С. 911-922.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9769-
dc.description.abstractСтаттю присвячено актуальній проблемі класифікації аудитивних умінь студентів немовних спеціальностей закладу вищої освіти. На основі аналізу смислової структури тексту виділено ряд аудитивних умінь: а) уміння визначати тему аудіотексту; б) уміння визначати головну думку аудіотексту, виражену експліцитно; в) уміння виділяти підтеми та субпідтеми аудіотексту; г) уміння робити висновки на основі змісту аудіотексту, розуміючи імпліцитну інформацію; д) уміння прогнозувати на смисловому рівні, розуміючи імпліцитну інформацію аудіотексту; е) уміння оцінювати зміст аудіотексту, розуміючи імпліцитну інформацію. З метою класифікації аудитивних умінь їх об’єднано у дві групи: вміння, пов’язані з осмисленням експліцитної інформації мовленнєвого повідомлення (перша група), та вміння, пов’язані з переосмисленням експліцитної та імпліцитної інформації (друга група). В основу класифікації аудитивних умінь покладено рівневий підхід до природи розуміння на слух англомовного мовленнєвого повідомлення. Глобальний, детальний, критичний рівні розуміння характеризуються глибиною проникнення думки аудитора до смислового змісту тексту, що сприймається.en_US
dc.publisherВісник науки та освітиen_US
dc.subjectаудіотекстen_US
dc.subjectсмислова структура аудіотекстуen_US
dc.subjectаудитивні вмінняen_US
dc.subjectрівневий підхід до природи розуміння аудіотекстуen_US
dc.subjectглобальний рівень розумінняen_US
dc.subjectдетальний рівень розумінняen_US
dc.subjectкритичний рівень розумінняen_US
dc.subjectстуденти немовних спеціальностейen_US
dc.titleКласифікація іншомовних аудитивних умінь студентів немовних спеціальностей закладу вищої освітиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Класифікація іншомовних аудитивних умінь.pdf523.13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.