Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9754
Назва: STEM-освіта як перспективний напрямок викладання дисциплін природничо-математичного циклу
Автори: Мірошник, Владислава Ігорівна
Ключові слова: STEM-освіта
інноваційна діяльність
професійна підготовка
дисципліни природничо-математичного циклу
заклади вищої освіти
освітній процес
Дата публікації: 2023
Видавництво: Суспільство, наука, освіта: актуальні дослідження, теорія та практика: тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції
Бібліографічний опис: Мірошник В. І. STEM-освіта як перспективний напрямок викладання дисциплін природничо-математичного циклу. Суспільство, наука, освіта: актуальні дослідження, теорія та практика: тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції (23-24 листопада 2023 р.) / Білоцерківський інститут економіки та управління Університету «Україна»; за заг. ред. Я. В. Новака; наук. ред. Т.М. Косач, Н.С. Пасічник. Біла Церква, 2023. С. 45-47.
Короткий огляд (реферат): Розвиток STEM-освіти забезпечується шляхом співпраці з представниками закладів освіти та науково-дослідних установ, дослідницьких центрів, музеїв науки, природничих центрів, підприємств, громадських та інших організацій, у тому числі із залученням їх до створення освітнього середовища закладів освіти. STEM-освіта може допомогти учням отримати практичні навички, які можуть бути корисними у роботі в майбутньому, а також збільшити їх шанси на успішне працевлаштування в галузях, пов’язаних з наукою, технологами, інженерією та математикою. Для ефективного викладання STEM-освіти необхідно використовувати інноваційні методики та забезпечити доступ до сучасних технологій та інструментів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9754
Розташовується у зібраннях:Природничо-математичний факультет



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.