Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9744
Назва: | Перспективи розвитку психологічної освіти в Україні у воєнний та поствоєнний періоди |
Автори: | Дроздов, Олександр Юрійович |
Ключові слова: | психологічна освіта Україна воєнний період психоемоційний стан |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | Херсон – Івано-Франківськ |
Бібліографічний опис: | Дроздов О. Ю. Перспективи розвитку психологічної освіти в Україні у воєнний та поствоєнний періоди. Соціокультурні та психологічні виміри становлення особистості : зб. матеріалів VІ Всеукраїнська наук.-практ. конф., присвячено 106-й річниці від дня заснування Херсонського державного університету й 1-й річниці деокупації частини Херсонщини, (Херсон – Івано-Франківськ, 24 листопада 2023 р.). Херсон – Івано-Франківськ, 2023. С. 86-91. |
Короткий огляд (реферат): | Мабуть, аксіоматичною можна вважати тезу про те, що події російсько-української війни вплинули та тривалий час ще будуть впливати майже на усі сторони життя українського суспільства. Одним із наслідків такого впливу є негативна динаміка психоемоційного стану різних категорій громадян України, поширення напруженості, тривожності, стресових станів і ПТСР-симптоматики. Закономірною стала поява в 2022-2023 рр. у вітчизняних мас-медіа та соціальних мережах значної кількості публікацій, присвячених питанню перспективності професії психолога (практичного психолога, фахівця з психологічної реабілітації, психотерапевта тощо) у поствоєнний період. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9744 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Перспективи розвитку психологічної освіти в Україні.pdf | 769.53 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.