Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9744
Назва: Перспективи розвитку психологічної освіти в Україні у воєнний та поствоєнний періоди
Автори: Дроздов, Олександр Юрійович
Ключові слова: психологічна освіта
Україна
воєнний період
психоемоційний стан
Дата публікації: 2023
Видавництво: Херсон – Івано-Франківськ
Бібліографічний опис: Дроздов О. Ю. Перспективи розвитку психологічної освіти в Україні у воєнний та поствоєнний періоди. Соціокультурні та психологічні виміри становлення особистості : зб. матеріалів VІ Всеукраїнська наук.-практ. конф., присвячено 106-й річниці від дня заснування Херсонського державного університету й 1-й річниці деокупації частини Херсонщини, (Херсон – Івано-Франківськ, 24 листопада 2023 р.). Херсон – Івано-Франківськ, 2023. С. 86-91.
Короткий огляд (реферат): Мабуть, аксіоматичною можна вважати тезу про те, що події російсько-української війни вплинули та тривалий час ще будуть впливати майже на усі сторони життя українського суспільства. Одним із наслідків такого впливу є негативна динаміка психоемоційного стану різних категорій громадян України, поширення напруженості, тривожності, стресових станів і ПТСР-симптоматики. Закономірною стала поява в 2022-2023 рр. у вітчизняних мас-медіа та соціальних мережах значної кількості публікацій, присвячених питанню перспективності професії психолога (практичного психолога, фахівця з психологічної реабілітації, психотерапевта тощо) у поствоєнний період.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9744
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Перспективи розвитку психологічної освіти в Україні.pdf769.53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.