Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9736
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСапонова, Ярослава Василівна-
dc.date.accessioned2023-12-28T11:28:57Z-
dc.date.available2023-12-28T11:28:57Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationСапонова Я.В. Формування пізнавального інтересу до вивчення математики в учнів закладів середньої освіти : кваліфікаційна робота освітнього ступеня «магістр» студ. VІ курсу, 61 групи, спец.: 014.04 Середня освіта (Математика) / наук. керівник: к. п. н., доцент М. М. Нак / Природничо-математичний факультет; Кафедра математики та економіки. Чернігів, 2019. 71 с.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9736-
dc.description.abstractНова українська школа це ключова реформа Міністерства освіти і науки України. Головною метою цієї реформи є створення школи, у якій учням буде комфортно вчитись і яка буде давати не лише знання, але і навички їх практичного застосування. Найголовнішим компонентом нової української школи є формування в учнів так званих «компетентностей», тобто навичок застосування отриманих знань у повсякденному житті. Перелік компетентностей наступний: по-перше, це вільне володіння державною мовою; по-друге здатність спілкуватися рідною (якщо відрізняється від державної) та іноземними мовами; важливою є математична компетентність; компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій; інноваційність; екологічна компетентність; інформаційно-комунікаційна компетентність; вміння навчатися впродовж життя; громадянські та соціальні компетентності, пов’язані з ідеями демократії, справедливості, рівності, прав людини, добробуту та здорового способу життя, з усвідомленням рівних прав і можливостей; також це культурна компетентність та підприємливість та фінансова грамотність.en_US
dc.publisherЧернігівen_US
dc.subjectпізнавальний інтересen_US
dc.subjectматематикаen_US
dc.subjectзаклад середньої освітиen_US
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїen_US
dc.titleФормування пізнавального інтересу до вивчення математики в учнів закладів середньої освітиen_US
dc.typeBooken_US
Розташовується у зібраннях:Магістерська р-та, спец.: 014 Середня освіта (Математика)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сапонова Я.В..pdf1.62 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.