Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9732
Назва: Особливості використання дистанційної форми навчання інформатики у початковій школі
Автори: Трофімченко, Ольга Володимирівна
Ключові слова: дистанційне навчання
інформатика
початкова школа
Дата публікації: 2021
Видавництво: Чернігів
Бібліографічний опис: Трофімченко О.В. Особливості використання дистанційної форми навчання інформатики у початковій школі : кваліфікаційна : магістр. р-та, заочної форми навчання, студентки ІI курсу, 61 групи, спец. 013 «Початкова освіта» / наук. керівник: канд. пед. наук, доцент Н. М. Стрілецька / Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв, Кафедра дошкільної та початкової освіти. Чернігів, 2021. 112 с.
Короткий огляд (реферат): Актуальність дослідження обумовлена сучасними реаліями подій, що відбуваються в усьому світі, та безперечно подій, що, на жаль, також торкнулися і України. Всесвітня пандемія внесла несподівані корективи до всіх сфер життя, зокрема і процесу навчання. Внаслідок спалаху Covid-19 сьогодні одним із найпопулярніших словосполучень стало «дистанційне навчання». До нинішнього часу дистанційна форма освіти не використовувалася широко в освітньому процесі шкіл та інших навчальних закладів. І саме «карантин» активізував проблему дистанційного навчання. Також, саме «карантин» показав реальне положення та впровадження швидких заходів щодо виявлення недоробок у процесі дистанційного навчання. Але, завдяки вчасно прийнятим рішенням та заходам впровадження та налагодження процесу навчання школярів – ця проблема вирішена та запрацювала в короткий термін часу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9732
Розташовується у зібраннях:спец.: 013 "Початкова освіта"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Трофімченко О.В..pdf2.86 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.