Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9731
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСвириденко, Вікторія Миколаївна-
dc.date.accessioned2023-12-28T11:15:04Z-
dc.date.available2023-12-28T11:15:04Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationСвириденко В.М. Розвиток творчих здібностей молодших школярів у процесі гурткової роботи : кваліфікаційна магістр. р-та, заочної форми навчання, студентки VI курсу, 61 групи, спец. 013 «Початкова освіта» / наук. керівник: к. п. н, доцент О.Ф. Кисла / Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв, Кафедра дошкільної та початкової освіти. Чернігів, 2021. 121 с.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9731-
dc.description.abstractАктуальність розвитку творчих здібностей людини сформульовано у Концепції Нової української школи. У Концептуальних засадах реформування середньої школи «Нова українська школа» розвиток самостійної творчої діяльності дитини є одним із аспектів сучасного освітнього середовища. У вимогах до організації умов нової школи вказується на необхідність розвитку творчого потенціалу кожної дитини. Реформування освіти знайшло своє відображення у формулі нової школи, де однією із дев’яти ключових компетентностей зазначено, що педагогічні працівники зобов’язані розвивати в учнів творчі здібності.en_US
dc.publisherЧернігівen_US
dc.subjectтворчі здібностіen_US
dc.subjectмолодші школяріen_US
dc.subjectгурткова роботаen_US
dc.subjectпочаткова школаen_US
dc.subjectпочаткове технічне моделюванняen_US
dc.titleРозвиток творчих здібностей молодших школярів у процесі гурткової роботиen_US
dc.typeBooken_US
Розташовується у зібраннях:спец.: 013 "Початкова освіта"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Свириденко В.М..pdf1.34 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.