Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9729
Назва: Використання здоров’язбережувальних технологій на уроках математики в НУШ
Автори: Москалець, Оксана Михайлівна
Ключові слова: здоров’язбережувальні технології
урок математики в початковій школі
молодші школярі
НУШ
Дата публікації: 2021
Видавництво: Чернігів
Бібліографічний опис: Москалець О.М. Використання здоров’язбережувальних технологій на уроках математики в НУШ: кваліфікаційна магістр. р-та, заочної форми навчання, студентки ІI курсу, 61 групи, спец. 013 «Початкова освіта» / наук. керівник: к. п. н, старший викл. Т. П. Запорожченко / Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв, Кафедра дошкільної та початкової освіти. Чернігів, 2021. 81 с.
Короткий огляд (реферат): Здоров’я особистості у сучасному світі є найвищою людською цінністю, тому що це головний показник його ефективної діяльності та цивілізованості. У даному контексті важливою проблемою постає збереження та зміцнення майбутнього держави, а саме дитячого здоров’я. Але, як відомо, збереження здоров’я людини залежить, в першу чергу, від того, як вона ставиться до свого організму, чи дотримується правильного харчування, чи веде здоровий спосіб життя. На сьогоднішній день проблемою сучасної школи є привити дітям бажання берегти і зміцнювати своє здоров’я. Тому у цьому процесі важливо визначати основні шляхи поліпшення стану здоров’я учнів, розробити програму, які складуть цілісну систему організації педагогічних технологій, зокрема й здоров’ябережувальних.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9729
Розташовується у зібраннях:спец.: 013 "Початкова освіта"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Москалець О.М..pdf1.05 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.