Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9729
Назва: | Використання здоров’язбережувальних технологій на уроках математики в НУШ |
Автори: | Москалець, Оксана Михайлівна |
Ключові слова: | здоров’язбережувальні технології урок математики в початковій школі молодші школярі НУШ |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | Чернігів |
Бібліографічний опис: | Москалець О.М. Використання здоров’язбережувальних технологій на уроках математики в НУШ: кваліфікаційна магістр. р-та, заочної форми навчання, студентки ІI курсу, 61 групи, спец. 013 «Початкова освіта» / наук. керівник: к. п. н, старший викл. Т. П. Запорожченко / Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв, Кафедра дошкільної та початкової освіти. Чернігів, 2021. 81 с. |
Короткий огляд (реферат): | Здоров’я особистості у сучасному світі є найвищою людською цінністю, тому що це головний показник його ефективної діяльності та цивілізованості. У даному контексті важливою проблемою постає збереження та зміцнення майбутнього держави, а саме дитячого здоров’я. Але, як відомо, збереження здоров’я людини залежить, в першу чергу, від того, як вона ставиться до свого організму, чи дотримується правильного харчування, чи веде здоровий спосіб життя. На сьогоднішній день проблемою сучасної школи є привити дітям бажання берегти і зміцнювати своє здоров’я. Тому у цьому процесі важливо визначати основні шляхи поліпшення стану здоров’я учнів, розробити програму, які складуть цілісну систему організації педагогічних технологій, зокрема й здоров’ябережувальних. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9729 |
Розташовується у зібраннях: | спец.: 013 "Початкова освіта" |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Москалець О.М..pdf | 1.05 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.